One More Chance
5. 1. 2014
Spomienka na Michaela Jacksona pri natáčaní videa One More Chance
Michael Jackson sníval o návrate do šoubiznisu - po rokoch odlúčenia - s hudobným videom One More Chance v roku 2003, ale jeho sen sa premenil v jeho najhoršiu nočnú moru.
V lete 2003 Michael Jackson a jeho tím ticho pripravovali mimoriadny comeback. Uprostred pokojného prostredia rozľahlého ranča Neverland sa Michael stretol so svojimi obchodnými partnermi, poradcami a publicistom na pravidelnom stretnutí , aby vypracovali plány pre comeback, ktorý by opäť vystrelil jeho hviezdu do stratosféry. Comeback bol prekvapivý, pretože Michael mienil odbočiť aj do nových oblastí a odvetví a obnoviť svoj mediálny obraz v rovnakom čase.
V posledných rokoch nebol osud k Michaelovi príliš láskavý. Jeho albumu Invincible, vydanému v roku 2001, sa dostali zmiešané kritické reakcie a bol terčom posmechu v tlači ako komerčné zlyhanie. V lete roku 2002 Michael vinil z nízkeho predaja albumov svoju nahrávaciu spoločnosť Sony, predovšetkým label bossa Tommyho Mottolu . Označil ho za rasistu a kvôli mizivej podpore svojho albumu sa zmienil, že má v úmysle od Sony odísť . Michaelov kredit bol znovu otrasený ďalšími dvoma incidentmi . Spevák sa ocitol v centre globálneho škandálu v novembri 2002 po tom, čo svet obleteli fotografie, ako ukazuje svojho syna z balkóna hotelovej izby v Berlíne. A ďalšia rana prišla vo februári 2003, kedy Martin Bashir nakrútil v dokumente Život s Michaelom Jacksonom, ako sa Michael drží sa za ruku s malým onkologickým pacientom Gavinom Arvizom a priznal sa ku zdieľaniu postele s cudzími deťmi . V tomto bode sa Michaelov tím rozhodol, že je toho už dosť. Znepokojením medzi poradcami Michaela bolo, že spevákovo meno sa stalo ľahkým cieľom pre vytrvalý výsmech a zneužitie . Jeho obraz zúfalo potreboval opravu. Začalo veľké úsilie skontrolovať škody a napraviť ich. Bolo natočené "nápravné video" , ktoré predstavovalo pôvodný záznam dokumentu, ktorý bol v rozpore s tým , čo bolo odvysielané . Potom bol uverejnený druhý dokument - Home video, v ktorom Michael predstavil vtipné a zaujímavé krátke filmy zo svojho archívu . Na vystúpenie na BET Awards v júni 2003, Michael odovzdal svojmu idolu a učiteľovi Jamesovi Brownovi cenu za celoživotné dielo a to prispelo k vlne dobrej PR . Veci sa začali lepšiť a jeho komplikovaný návrat by sa mohol naozaj uskutočniť. Po všetkých tých rokoch, kedy žil len ako cieľ bulváru, chcel byť videný objektívnym spôsobom . "Prvým krokom k tomu , aby bol Michael Jackson ľuďom prístupnejšie , bolo vytvoriť spojenie medzi hviezdou a jeho fanúšikmi . Webová dizajnérska spoločnosť s názvom Blast Radius z Vancouveru tajne pracovala na zbrusu nových oficiálnych webových stránkach Michael Jackson (jeho staré boli vlastnené a riadené Sony).
Jeho web by obsahoval t , čo Stuart Backerman opisuje ako 'neuveriteľné interaktívne video' a bude slúžiť ako médium pre Michaela, aby zostal v kontakte so svojimi fanúšikmi . Ďalším krokom bolo otvorenie Neverland Ranch . Po odvysielaní Bashirovho dokumentu bol vnímaný ako zlovestné miesto. Aby ľudia mohli vyskúšať Neverland a vychutnať letmý pohľad do sveta Michaela, hviezda plánovala využiť ranč ako stredisko pre krátke prestávky, generovanie výnosov, ako aj zlepšenie jeho imidžu. Od hudby k filmu. Ale klenot v korune plánov na Michaelov návrat bola dohoda s filmovou spoločnosťou v Montreale. Po mnohých rokoch to bolo Michaelové želanie vzdialiť sa od šoubiznisu do filmového priemyslu. Už v roku 1993 chcel začať robiť filmy, ale plány boli prerušené po Sneddonovej razii v Neverlande a obvinení z obťažovania detí.
V posledných rokoch Michael urobil prvé kroky vo filmovom svete, najprv v Man In Black II a potom hosťoval v nízkorozpočtovej komédii Miss Castaway . Teraz bol pripravený urobiť skok. "Nechcel začať znovu s hudbou," hovorí Dieter Wiesner, Michaelov manažér od roku 1997 do roku 2003. "Mal úplne iné plány. Jeho úsilie proste už nesmerovalo výhradne pre hudbu. Mal pocit, že už naozaj urobil dosť. Stvoril všetko. Urobil Thriller a podobné veci a vedel, že by mohlo byť veľmi ťažké vytvoriť ešte niečo lepšie. Pre neho to bolo veľmi dôležité, aby bol úspešný ako režisér, alebo herec, zaujímala ho réžia filmov, natáčať krátke filmy, také veci. To naozaj chcel. On vedel , že musí urobiť niečo pre fanúšikov, ale bolo veľmi jasné, že už sa nemohol vrátiť na turné, pretože už nechcel robiť veľké koncerty. "
Po mesiacoch rokovaní sa podarilo zabezpečiť finančné prostriedky tak, aby si mohol kúpiť hviezdu Cinegroupe, kanadskú animovanú filmovú spoločnosť, o ktorej Stuart Backerman hovorí, že ju chcel Michael premeniť v 'druhý Pixar'. V očakávaní prevzatia, spoločnosť pozvala Michaela, aby začal prispievať nápadmi na nadchádzajúci animovaný film - Pinocchio 3000. Michaelovi by sa asi naozaj podarilo zahájiť prechod od hudby k filmom. Ale mal ešte jednu horúcu prioritu a to bolo uvoľniť sa z jeho kontraktu so Sony . "Naozaj nebol v dobrom vzťahu so Sony," hovorí Stuart Backerman. Podľa Dietera Wiesnera, Michael už nemal žiadne plány presťahovať sa do iného labelu potom, čo splnil svoju zmluvu so Sony. Chcel robiť film a všetko nasvedčovalo tomu, že bol vážne blízko dosiahnutia svojho cieľa.
Raz ráno na ranči Neverland, v priebehu rokovaní o comebacku, Michael daroval Stuartovi Backermanovi svoj klobúk fedora a pripísal venovanie : "Milý Stuart, mnohokrát ďakujem za tvoju prácu a nerob už plány pre nasledujúce desaťročie."
V posledných rokoch Michael urobil prvé kroky vo filmovom svete, najprv v Man In Black II a potom hosťoval v nízkorozpočtovej komédii Miss Castaway . Teraz bol pripravený urobiť skok. "Nechcel začať znovu s hudbou," hovorí Dieter Wiesner, Michaelov manažér od roku 1997 do roku 2003. "Mal úplne iné plány. Jeho úsilie proste už nesmerovalo výhradne pre hudbu. Mal pocit, že už naozaj urobil dosť. Stvoril všetko. Urobil Thriller a podobné veci a vedel, že by mohlo byť veľmi ťažké vytvoriť ešte niečo lepšie. Pre neho to bolo veľmi dôležité, aby bol úspešný ako režisér, alebo herec, zaujímala ho réžia filmov, natáčať krátke filmy, také veci. To naozaj chcel. On vedel , že musí urobiť niečo pre fanúšikov, ale bolo veľmi jasné, že už sa nemohol vrátiť na turné, pretože už nechcel robiť veľké koncerty. "
Po mesiacoch rokovaní sa podarilo zabezpečiť finančné prostriedky tak, aby si mohol kúpiť hviezdu Cinegroupe, kanadskú animovanú filmovú spoločnosť, o ktorej Stuart Backerman hovorí, že ju chcel Michael premeniť v 'druhý Pixar'. V očakávaní prevzatia, spoločnosť pozvala Michaela, aby začal prispievať nápadmi na nadchádzajúci animovaný film - Pinocchio 3000. Michaelovi by sa asi naozaj podarilo zahájiť prechod od hudby k filmom. Ale mal ešte jednu horúcu prioritu a to bolo uvoľniť sa z jeho kontraktu so Sony . "Naozaj nebol v dobrom vzťahu so Sony," hovorí Stuart Backerman. Podľa Dietera Wiesnera, Michael už nemal žiadne plány presťahovať sa do iného labelu potom, čo splnil svoju zmluvu so Sony. Chcel robiť film a všetko nasvedčovalo tomu, že bol vážne blízko dosiahnutia svojho cieľa.
Raz ráno na ranči Neverland, v priebehu rokovaní o comebacku, Michael daroval Stuartovi Backermanovi svoj klobúk fedora a pripísal venovanie : "Milý Stuart, mnohokrát ďakujem za tvoju prácu a nerob už plány pre nasledujúce desaťročie."
Michael Jackson sen sa začína rysovať.
V októbri 2003 Michael Jackson letel do Las Vegas začať pracovať na svojom návrate. V súlade s jeho novou image sa tiež zúčastnil niekoľkých autogramiád. V sobotu 25. októbra mu bo odovzdaný kľúč od Las Vegas na Desert Passage Mall a tri dni neskôr sa objavil na Radio Music Awards na debute svojej novej piesne "Čo viac môžem dať ". Ale najviac vzrušujúce pre fanúšikov bola skutočnosť , že Michael mal v meste nahrať nové hudobné video. Nová kompilácia najväčších hitov pod názvom Number Ones bola naplánovaná na vydanie 18. novembra a Michael prispel nevydanou skladbou One More Chance. Videl pritom príležitosť splniť ďalší zmluvný záväzok v rovnakom čase - nahrať sprievodné hudobné video. Klip mal mať debut 26. novembra 2003. Po ukončení nahrávania videa sa mal Michael pustiť do toho, čo Stuart Backerman opisuje ako 'turné triumfálnej publicity ' po celej Európe , Afrike a Južnej Amerike.
V októbri 2003 Michael Jackson letel do Las Vegas začať pracovať na svojom návrate. V súlade s jeho novou image sa tiež zúčastnil niekoľkých autogramiád. V sobotu 25. októbra mu bo odovzdaný kľúč od Las Vegas na Desert Passage Mall a tri dni neskôr sa objavil na Radio Music Awards na debute svojej novej piesne "Čo viac môžem dať ". Ale najviac vzrušujúce pre fanúšikov bola skutočnosť , že Michael mal v meste nahrať nové hudobné video. Nová kompilácia najväčších hitov pod názvom Number Ones bola naplánovaná na vydanie 18. novembra a Michael prispel nevydanou skladbou One More Chance. Videl pritom príležitosť splniť ďalší zmluvný záväzok v rovnakom čase - nahrať sprievodné hudobné video. Klip mal mať debut 26. novembra 2003. Po ukončení nahrávania videa sa mal Michael pustiť do toho, čo Stuart Backerman opisuje ako 'turné triumfálnej publicity ' po celej Európe , Afrike a Južnej Amerike.
"Chystali sme sa na tri mesiace " hovorí. "Chceli sme robiť všetky druhy autogramiád, záznamy a akcie pre fanúšikov a tiež niečo u Harrods v Londýne."
"Mal odovzdať Bambi Awards pre Muhammada Aliho v Nemecku," dodáva Dieter Wiesne. "Tiež sme mali v pláne urobiť niečo s Nelsonom Mandelom."
Nick Brandt, skúsený Michaelov spolupracovník, bol oslovený k natočeniu klipu. Brandt pracoval na rade krátkych filmov s hviezdou v minulosti - najviac na klipe Earth Song - ktorý s Michaelom zdieľal rovnaké životné názory a bol uznávaným fotografom prírody. Ich poslednou spoluprácou bol klip Cry, kde sa Michael údajne odmietol objaviť v dôsledku jeho konflikte so Sony. Natáčanie sa malo konať v CMX Productions štúdiu a koncept bol jednoduchý. Pieseň bola balada o stratenej láske, v ktorej Michael prosil ex - priateľku o 'ešte jednu šancu v láske '. Video by sa vyznačovalo neobvyklým zvratom, v ktorom by diváci stáli na javisku a sledovali, ako Michael spieva v prázdnom nočnom klube, kde skáče po stoloch. Set - up vyzeral, že má len malú súvislosť s piesňou a skôr ukazoval večné invázie tlače a verejnosti do Michaelovho súkromia a dav okoloidúcich, ako sleduje Michaelov smútok. "Mali sme päť kamier zamierených na neho zo všetkých strán," hovorí vedúci člen štábu, ktorý požiadal o zachovanie anonymity potom, čo hovoril bez dovolenia gramofónovej spoločnosti ." Zámerom bolo pokúsiť sa zachytiť Michaela, ako spieva v klube, aby z toho vznikol pocit živého vystúpenia. Bol by to doslova tok z jednej kamery na druhú. "Spustenie výroby malo pevný časový rozvrh s napätým rozpočtom , tím dostal len jeden deň na skúšku s Michaelom ." Michael prišiel v ten deň robiť tanečné skúšky s Nickom a vymysleli, ako sa bude pohybovať v priestore klubu, " hovorí člen štábu. "Trvalo to pravdepodobne asi dve až tri hodiny len s Nickom a ďalšími kľúčovými členmi. Sledovať jeho tvorivý proces s Nickom bolo veľmi inšpiratívne. Naozaj rád tvoril s Nickom. Podieľal sa na všetkom. Bol skúsený umelec v tvorbe klipov. Myslím, že on a Nickov tím spolu hovorili o zložení a osvetlení a ako zachytiť rôzne tanečné pohyby kamerou a aké uhly použiť. On bol naozaj umelec. Bol zapojený do procesu a naozaj chcel vytvoriť niečo výnimočné." Michaelov manažér Dieter Wiesner však hovorí, že spevák nebol tak nadšený, ako sa zdalo, veľa z videa bolo navrhnuté v jeho neprítomnosti a bol sklamaný skromným rozpočtom. Nebolo to presne to, čo chcel Michael naozaj robiť. Nebola to jedna z jeho vysoko kvalitných vecí, ktoré robil predtým."
Wiesner hovorí , že Michael bol tiež spokojný s tým, že klip bude podobný jednému z jeho najlepších známych videí z roku 1988. "Hovoril, ' To je ako Smooth Criminal '. Ale robil svoju prácu. Myslím, že keď už niečo začal robiť, dokončil to."
Na natáčaní One More Chance v pondelok 17. novembra 2003 čakal dav komparzistov v štúdiu CMX. Oni vedeli, že sú tam kvôli natáčaniu hudobného videa, ale to bolo všetko, čo vedeli."
Na natáčaní One More Chance v pondelok 17. novembra 2003 čakal dav komparzistov v štúdiu CMX. Oni vedeli, že sú tam kvôli natáčaniu hudobného videa, ale to bolo všetko, čo vedeli."
"Skúšali sme v piatok a v pondelok sme mali natáčať, " rozpráva jeden z komparzistov. Celý víkend nás zaujímalo, koho to bude video. Potom, keď sme prišli, podpísali sme nejaký papier a na zadnej strane bolo napísané : 'Michael Jackson, One More Chance, Sony Productions '. Boli sme z toho v úžase. Ale vzrušenie trvalo len krátko, pretože nám povedali, áno, bude to klip Michaela Jacksona, ale on tu nebude. Tak sme boli všetci dosť sklamaní.
Komparz stál na javisku v zborovom usporiadaní, zatiaľ čo sa štáb zaoberal osvetlením. Dostali sme pokyny pozerať sa ohromene do diaľky a oni nás snímali. Po niekoľkých hodinách nakrúcania sa v zadnom vchode objavil Michael Jackson, na sebe tmavé džínsy a biele tričko. Boli sme na scéne v tej dobe a začali sme si šepkať 'Ó môj bože, ja si myslím, že je to on!' V miestnosti bolo dosť slabé osvetlenie, prostredím bol nočný klub, boli tam len nejaké lampy na stoloch, ale bolo dosť ťažké ho prehliadnuť. Bolo to ako elektrina vo vzduchu. Všetci sme boli naozaj nadšení, že ho vidíme. A on si ani neuvedomoval, ako silný je... Nemohol som prestať kričať. Snažil som sa byť profesionálny, ale to nepomohlo. Som si istý, že vedel, že tak budú fanúšikovia reagovať, tak nám dal čas len ho objať a potom sme sa pustili do práce. "Michael sa pustil do svojho prvého vystúpenia takmer okamžite."
Komparz stál na javisku v zborovom usporiadaní, zatiaľ čo sa štáb zaoberal osvetlením. Dostali sme pokyny pozerať sa ohromene do diaľky a oni nás snímali. Po niekoľkých hodinách nakrúcania sa v zadnom vchode objavil Michael Jackson, na sebe tmavé džínsy a biele tričko. Boli sme na scéne v tej dobe a začali sme si šepkať 'Ó môj bože, ja si myslím, že je to on!' V miestnosti bolo dosť slabé osvetlenie, prostredím bol nočný klub, boli tam len nejaké lampy na stoloch, ale bolo dosť ťažké ho prehliadnuť. Bolo to ako elektrina vo vzduchu. Všetci sme boli naozaj nadšení, že ho vidíme. A on si ani neuvedomoval, ako silný je... Nemohol som prestať kričať. Snažil som sa byť profesionálny, ale to nepomohlo. Som si istý, že vedel, že tak budú fanúšikovia reagovať, tak nám dal čas len ho objať a potom sme sa pustili do práce. "Michael sa pustil do svojho prvého vystúpenia takmer okamžite."
"Myslím, že nám schválne povedali, že tam nebude, pretože chceli vidieť naše reakcie, keď začal tancovať," hovorí Ken Yeshi , "pretože keď prvýkrát prišiel, bolo to ani nie päť minút, začal spievať, skákať na stoly a stoličky - a ja som sa pozeral na všetkých ostatných a ich výraz tváre bol rovnaký ako môj - neveriacky. Bolo to úžasné. Súčasťou našej reakcie mal byť šok a úžas, ale bolo to reálne. 'Oh môj bože, on je tu. To je on v reálnom živote. On je priamo pred nami '. Bolo tak ľahké byť šťastný a mať úžas v očiac . Urobil krok na stole priamo pred nami a bolo to ako: 'Wow. Tu je.' Každý mal trvalý úsmev v tvári. Nemohli sme uveriť. Myslím, že sme všetci pochopili, čo to znamená. Boli sme v prítomnosti jedného z najlepších zabávačov tejto krajiny. Chcem povedať, kto má šancu byť pri niečom takom? Bolo to ako vidieť Elvisa vystúpiť naživo, alebo Beatles. Máš pred sebou legendu. Bolo to čarovné. Všetky tie povesti o ňom v minulosti boli po tom, čo som videl, celkom neopodstatnené. On bol naozaj magický. Naozaj požehnaný. Zakaždým, keď Michael skončil rutinné natáčanie, bola pauza. Stáli sme na javisku dlho a on hovorieval niečo ako, 'Dúfam, že to pre vás tam nie je príliš nepohodlné... Keď začal hrať, bol veľmi sústredený. Myslím, že bol jednoducho naozaj plachý. Spomínam si, že nechcel, aby sme sa mu pozerali priamo do tváre. Bol som veľmi prekvapený, ako bol skromný, ale keď kamera začala natáčať a hudba začala hrať, bolo to ako elektrina. Ten chlapík bol úplne úžasný. Opakoval tie isté tanečné sekvencie päťkrát alebo šesťkrát, bezchybne. Keď odchádzal, rozlúčil sa s nami a poďakoval nám za našu tvrdú prácu. On povedal úctivo ďakujem. Ja ani neviem, čo bolo poďakovaním pre nás. On bol hviezda. My sme boli len kulisa."
Michael mal naplánované pokračovať ďalší deň zábery zblízka. "Naším zámerom bol pohľad spoza Michaela smerom k publiku, a potom nasledujúci deň by sme točili Michaela close - up," hovorí člen štábu. "Takže skoro všetko, čo sme mali z prvého dňa, boli zábery buď z boku, alebo zozadu, s publikom v pozadí." Na konci každej piesne Michael prikývol, uklonil sa publiku, obrátil sa chrbtom k pódiu – a s úsmevom na tvári - vyšiel zo záberu... Tento snímok mal slúžiť ako koniec hudobného videa, a zároveň mal aj hlbší význam. Bol to symbol jeho úmyslu nechať hudobný svet za sebou a vydať sa na zbrusu novú kariéru. Snáď s úsmevom a s pocitom úľavy, otáčal svoj chrbát k svojmu poslednému hudobnému videu pre Sony. V podstate sa otočil chrbtom k svojej starej kariére a odchádzal z nej, pripravený ísť za snom, ktorý mu bol odmietnutý už pred desiatimi rokmi. Michael Jackson bude točiť filmy. Sen sa premení na nočnú moru zhruba v 8,30 ráno. Stuart Backerman a Marc Schaffel spolu hovorili po telefóne o ich odchode do Európy nasledujúci deň. Ich rozhovor bol prerušený prichádzajúcim telefonickým volaním od Joe Marcusa, bezpečnostného koordinátora v Neverlande ."Bolo to divné, že v tú hodinu Joe volal ," hovorí Backerman. "Takže som Schaffelovi povedal, nech mi hneď zavolá naspäť, čo sa deje." O chvíľu neskôr Backermanovi znova zazvonil telefón. "Zapni si televíziu," povedal Schaffel. Backerman uvidel známe zábery vrtuľníka a policajta u Michaela Jacksona v Neverlande. Pod vedením okresného prokurátora Toma Sneddona, bolo poslaných 70 šerifov z policajného oddelenia v Santa Barbare k nájazdu na domov Michaela Jacksona. "Úprimne povedané, " Backerman spomína: "Človek by si myslel, že je to armádny prápor, ktorý ide do irackej dediny. Toľko ich tam bolo. V tú chvíľu sa mi zastavilo srdce a uvedomil som si, že európska cesta a celý MJ Projekt bol ukončený, pretože na tom mieste bola Diane Dimond, aby ukázala, že je tu druhé obvinenie z obťažovania detí. Práve sme ukončili škandál s Martinom Bashirom a bolo to tu znova." Vzdychol si. "Bolo to tu znova."
V Las Vegas bolo na Dieterovi Wiesnerovi, manažérovi Michaela, aby mu to oznámil. "Michael bol ešte vo svojej izbe," vysvetľuje Wiesner. "Sedel vedľa krbu, keď som prišiel. Musel som mu to povedať, a nebolo ľahké mu povedať takú vec, pretože bol v tak dobrej nálade. Videl budúcnosť. Keď došlo k problémom s Bashirom, bol na tom veľmi zle. Teraz sa všetko zmenilo a Michael bol pripravený robiť nové veci. Mal som mu povedať tak zlú správu... To bola katastrofa. Povedal som mu, 'Michael, mám zlú správu, ale na druhú stranu musíš vidieť, že sú aj dobré správy. Zlou správou je, že polícia je na ranči.' Michael bol úplne šokovaný. Sadol som si vedľa neho a položil mu ruku na rameno. Pozrel sa na mňa a bolo vidieť, ako mu krv mizne z tváre. Bol hlboko šokovaný. Ale povedal som mu, 'Michael, teraz máš šancu konečne upratať všetko. Raz a navždy môžeš upratať všetko.'"
Novinky sa rýchlo rozšírili medzi štábom. "Videl som to ráno v televízii a v čase, keď som sa dostal do hotelovej lobby, všetci už to vedeli," hovorí člen štábu. "Tak sme šli do práce ako obvykle a čakali, čo sa bude diať. Samozrejme, už boli všade paparazzi a fanúšikovia. Asi uniklo, kde sme natáčali. Deň pred tým, nikto nevedel, že sme natáčali alebo tak niečo. Čakali sme celý deň na Michaela, či príde, a myslím, že sme sa vrátili na druhý deň. Zavolal konečne a povedal: 'Ja proste nebudem môcť prísť'." "Michael tie dva dni veľa plakal," hovorí Dieter Wiesner.
"Sedel som s ním celý deň a noc. On bol šokovaný... Nevedel som čo mám robiť. Bola to tak zlá situácia. Mali sme ísť do Európy, a všetko bolo pripravené. Bolo to tak krásne a táto správa ho hlboko šokovala. Naozaj, to ho zabilo." Dva dni po nájazde na Neverland sa jeho depresia zmenila v hnev. Keď vyšlo najavo, že chlapec, ktorý Michaela obvinil, nebol nikto iný ako Gavin Arvizu, chlapec, ktorého ruku držal v dokumentárnom filme Martina Bashira, Michael sa rozhodol bojovať. Povedal mi: 'Dieter, mali by sme priviesť toho mladého chlapca na veľké miesto, pozveme všetokú tlač a mal by sa mi pozrieť do očí a povedať mi, že som to urobil .' Tak bol pripravený k boju. Je to takmer neuveriteľné, ale Sneddonovi sa podarilo druhýkrát ukradnúť Michaelov sen o filme, keď už bol na prahu dosiahnutie tohto cieľa. Úspech z filmu bol jeden druh úspechu, ktorý sa vždy dokázal vyhnúť Michaelovi - a on po ňom naozaj túžil. Veril, že si s klipom One More Chance splnil svoju zmluvu so Sony, a mal pocit, že je konečne voľný a mohol nasledovať svoju víziu. Ja naozaj musím povedať, bol veľmi ostrý chlapík. Vedel presne, čo chce. Myslím, že ak by mu bol daný čas, bol by veľmi úspešný v druhej časti v tejto kariéry, s filmami a animáciami. Podľa môjho názoru, bol by ešte dnes tu. Nebolo mu umožnené, aby mohol smerovať k tomuto cieľu na sto percent svojej pozornosti a energie. Myslel si, že One More Chance, bola posledná bránka. Michael Jackson veril, že vyhrá späť svoju slobodu. Jeden zo životných krutých paradoxov je, že keď ho nabudúce jeho fanúšikovia videli, bol v putách.
Komentáre
Prehľad komentárov
Zatiaľ nebol vložený žiadny komentár.